Mitt öga ser ut som ett ollon

Sen två dagar tillbaka har jag fått en helt ny vän. Nämligen en telefon. Med touch. Jag har aldrig lärt mig hantera dom där prylarna eftersom jag ändå har känt mig ganska bekväm med vanliga knappar! Och nej, det är ingen Iphone. En nokia N8 eller vad den heter. Det var ganska länge sen man hade en Nokia, va?
Men men, vi kommer sakta men säkert överens med varann. Jag ska förstå mig på hur man kan blogga med den, då blir det mycket bilder. Svingott!

Nu ligger jag i sängen. Har ett igensvullnat öga (har varit, eller är, så ruskigt jäkla trött så kroppen orkade inte dra sig upp ur sängen), dricker kaffe och svarar jobbmail. Skype är även installerat så jag och mah dude Niklas sitter och snackar, askul! Vill ni lyssna på hans musik så klicka här.
Nu tänkte vi mötas halfway och ta en kaffe i centrum. Sen ska jag undervisa! Och jag ska få min gitarr nu...!


Kommentarer
Postat av: Thor-N

vill knulla dig gumman, du är så sjukt fräsch. Spruta i din mun, göra dig bakifrån, fan alltså. Äta din fitta, älskar din kropp, vackert ansikte. Du kan höra av dig här kanske, du förtjänar en ordentlig kuk. Har runkat till dina bilder, sprutar på dom, printat dom. Så fin

2012-09-14 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0