Låt det gå snabbt.

Whaaa. Fick sommarschemat idag. Jag blir deprimerad, på riktigt. Jag har absolut ingenting emot att jobba, älskar att jobba. Men inte på sommaren. Och inte i butik. Och det är ju precis vad jag gör. Score!
Men, det blir ett steg närmare Aussie, Usa eller någon slags backpacking-resa. Det tackar och bockar vi för!


I omklädningsrummet på Debbie, dansskolan i Los Angeles. Där hade dom minsann sängar i omklädningsrummen!


Hiphop-workshop - Diambra

GRATTIIIS Eric för tredje platsen i ESC. Fredrik Kempe lyckades inte helt med låten, pojkvaskern kan bättre! Men numret i sig är ju grymt. Och grattis till er dansare också, gamla lärare och dansvänner. Så jävla bra jobbat!
Igår var vi på middag och vi smockade i oss god mat och vin. Min mage var bokstavligt talat på väg att sprängas. Ändå lyckades en 200g chokladkaka slinka ner i taxin på väg hem. Smaka den nya! Cocos och banan. Bra bajs.

Efter en inte ens halvt sovande natt så ska jag gå och stänga ögonen ett tag. Senare blir det hiphop-workshop med SuperDave från Usa.




Efter en lång tystnad...

Jag skulle vilja skriva om något så otroligt spännande eftersom jag inte har uppdaterat på... en månad? Men nej, det är ju just det. Vardagen har bestått av jobb, dans, ränt runt på sjukhus, fyllt år, festat och hängt med vänner och grabbhalvan. Eller här har jag väl mer eller mindre bott de senaste tre veckorna.
Micke (a.k.a Grabbhalvan) åkte på körtelfeber (!) och kunde väl inte röra sig så mycket utanför dessa dörrar så jag har placerat mitt tiny little as här. Än så länge är jag ju frisk!

Han har dragit till jobbet och jag sitter kvar här. I min gosiga Onepiece som gör att jag ser ut som Nalle Puh. Det var meningen att jag skulle få sova skiten ur mig eftersom jag blivit så tokless på att inte kunna sova. Men det har inte funkat den här morgonen heller.
På måndag kanske jag ska till läkaren (börjar bli en vana...) för att försöka få riktigt goa sömntabletter som slår ut en totalt om nätterna.
Nu ligger jag och småsnaskar på Cheez Twisterz som jag bestämt vägrade äta igår. Jag gav Micke Cheez Twisterz, 100g kärlekschoklad och bullar igår. Jag tog ena bullen, äter upp hans ost och tog en liten, liten ruta av chokladen. Tanken att ge bort det var god iallafall.

En suddig bild på mitt nya boende - Onepiece


Nu blir det ett nytt försök med sömnen framför tv:n. Sen middag ikväll. Ni vet så här par- och familjegrejer. Töntigt. ;)


RSS 2.0