Tele2 är skit

Tele2 trådlösa internet suger getpung. Kände att jag ville tillägna ett kort inlägg av ilska mot dom. Jag har suttit i över 40 minuter och krånglat med anslutningen nu. Och det är inte första gången. Anslutningen känner för att avbryta lite när den vill, tydligen. Varför betalar jag för skiten?

Från ett I-landsproblem till ett annat. Vad kan vara bland det största I-landsproblemet som finns? Jag klurade på den där när man kommer till en bankautomat och inser att Nej, fan, man kan minst ta ut 500-lappar! (Egentligen var det min arbetspolare som kom på det, men jag höll med).
Så bortskämt...


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Blindstyret,



Jag beklagar att det är problem med ditt mobila bredband, givetvis ska anslutningen inte försvinna hela tiden.



Först och främst bör du testa en annan USB-port om du har möjlighet till det. Skulle problemet kvarstå ber jag dig ringa kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25, så blir du kopplad till teknisk support.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2

2010-12-09 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0