Jag har dom bästa eleverna

Nu har jag precis varit och undervisat. Eftersom jag köpte grym house-musik i London var jag tvungen att köra house idag, även fast dom borde ha tränat till showen. Vilket dom fick göra i slutet ändå.










Första gruppen.








Andra gruppen.

Här tänkte man vara nyttig och slaffsa ihop en tonfisksallad men förrätten blev flera stora pepparkakor. Och en big ass avokado, som jag såklart inte tål. Så nu sitter jag här med silikonläppar. Underbart. All choklad jag köpte på taxfreen tvångsåt jag upp igår just för att inget onyttigt skulle finnas kvar, men det är ju klart att mor min köpte kakor då istället. Då får jag tvångsäta upp dom också. Haha. Nej, jag har ingen självdisciplin. Står det framför mig måste det ätas! Det är oförskämt att lämna mat...

Päjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0