Det är inte så värst spännande.

Torktumlaren och tvättmaskin är igång, har städat och druckit kaffe, svarar på jobbmail, ska deklarera och fundera över sisådär livsviktiga beslut. Vuxenpoäng fo sho! Även om jag faktiskt blir 22 om två veckor känner jag mig som 17 och ger mig cred för saker jag gör som egentligen inte alls är ovanligt för min ålder. Haha.

Vad gör man när man är ledig från jobbet i en vecka? Elller kanske två? Jag hade tusen saker att göra, vad hände? Idag ska jag iallafall dra till Täby och sen dansa ikväll. Eftersom solen har börjat hälsa på nu i veckorna så ska jag schteka och vara ute konstant och lära mig spela piano med min farfar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0