Får jag roligt nu som blondin?

Dagen började fint med att jag och grabbhalvan stekte på balkongen när vi satt och åt frukost. Finns det nån bättre juice än Proviva, på tal om frukost? Alla smaker knäcker!
Sedan gav vi upp och drog till frisören. Där satt han i en halvtimme och jag i två och en halv. Jag blev jätteblond! Hjälp. Jag ville ha lite blekt beach-surf-slarvigt hår, som jag brukar, men lite fräschare. Det tar nog ett tag att vänja sig. Någon go bild kommer sen.

Nu har jag dansat och har tryckt i mig nästan ett kg morötter som middag. Klassen Ä.G.D.E. Åh, så bra den var. Man skulle kunna vrida svettet ur kläderna, om någon skulle vilja det. Jag har saknat dom klasserna där man i princip kryper efteråt. Men, godnatt nu! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0