Filmning för Pepsi

Igår var jag ju som sagt på sjukhuset för att kolla ögonen. Grabbhalvan följde med mig, jag går aldrig själv till sjukhuset. Och jag har haft ögonundersökning regelbundet sen jag var 1,5 år. Otroligt segt.
Iallafall, läget hade försämrats ännu mer. Jag såg sämre och hade högre tryck än innan. Läkaren hoppades på att det skulle vara en engångsgrej, så han ska kalla dit mig igen om en månad redan. Är det samma sak då kommer han sätta in en livslång behandling. Varje dag, livet ut... Men det är väl isåfall något man vänjer sig vid. Men jobbigt är det. Nya glajjor skulle jag behöva också. Jag hittade ett par sjysta på Synsam så jag får se om jag har råd med dom... 
Och det finns en del andra saker som distraherar mig. Som fan. Det finns nog lite att reda ut nu en tid framöver. Men inte ska man hänga läpp!

Nu sitter jag hemma på min balkong i solen och dricker kaffe. Jag ska alldeles strax ta en till promenad, en lång jävla promenad, och rensa skallen och få tro att jag blir brun utav den här solen. 
Ikväll ska det filmas för Pepsi så jag ska möta upp ett gott litet gäng i stan. Vi är nog klara strax efter nio. Glöm inte att kolla in hemsidan lite då och då! 

Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0