Time has taken my tomorrows and turned them into yesterdays.

Det är kul när det blåser så mycket ett skyltarna på jobbet flyger av och landar på kundernas bilar som sen kommer in och vill prata med ansvarig för ersättning eller anmälan. Tihi. Nej, men skämt å sido, satan vad det blåser. Ni vet så kinderna dallrar så där snyggt och ögonen blir totalt tårfyllda.

Jag vet att det nästan gått en vecka sen jag skrev sist, men det har bara varit jobb, undervisning och träning. Och lite pill i naveln med vänner och pojken. Pojken, grabben, pojkvännen är ganska nytt. Det är första gången jag kallar han pojkvän nu. Men jag menar, är det officielt på Facebook så finns det ju inget alternativ. Eller?! (Jag hoppas innerligt att ni läser sarkasmen mellan raderna).

Det har varit en färd till Ikea, jag har en färdigbyggd (av mig själv, alldeles själv) byrå på rummet med innehåll som ligger i/på min andra garderob. Det vill säga golvet. Rummet är snart klart! Bild kommer sen. Kanske.


My brother from the same mother påväg till eller ifrån Ikea. Svårt att avgöra.

Jag och grabbhalvan (han får heta så nu) var bjudna till min barndomskompis som även är hans brors flickvän. Det var mys! Vi grillade och drack vin och tävlade i vem som kunde pricka en kastrull med kapsyler. Det blev lite sång och lite dans och inget naket alls också. Eftersom att jag var sämst på att ta bilder då så snor jag från andra.


Robban och Sanna


Simon och Cecilia


...och grabbhalvan.

Barnvakt åt min finfina brorson har jag varit också. Men med respekt för brorsans och hans tjejs tyck och tänk så lägger jag inte upp någon bild på han. Även om jag tog massor! För han är tamefan världens sötaste!

Dansat har man gjort också. Riktigt skönt! Som alltid. Inga foton där heller. Undervisat också. Inga foton där heller. Nu är det två veckors lov för mina elever, sen rep på teatern och vanlig lektion. Niceness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0