Bilder från inspelningen

Svettigt på inspelningen igår. Men det var skitkul! Och så fick man träffa teamet och Jonas igen. Även om vi träffas nästan varje tisdag så känns det som det var länge sen. Det var jag, Linnea, Mario, Jesper och Martin som dansade och plojjade runt i två timmar och spelade in lite material till Pepsi Refresh Project.
När Jesper och Martin dragit dök det upp lite mera folk och vi blev kvar en stund på dansskolan. Sen drog vi och åt en sen middag och snackade skit. Jag var helt slut i huvudet men det var det värt. Riktigt skön kväll!

Här kommer lite bilder från inspelningen.











Nu ska jag äta, ta en dusch och bege mig till jobbet. Tjulululu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0