Weekend

Nej, nu får jag ta tag lite i livet och börja träna som förut. Och äta som förut. Nu blir det godis i princip varje dag och oregelbundna tider. Musklerna ligger där under och dom känner att dom vill komma fram. DEFFAAA!!!111ett.

I fredags var jag tvungen att ta mig årets första mjukglass med Johannes. Vi tog en promenad på ett par timmar och hade en del att prata igenom. Lövli. Kungsan var proppad och det fanns inte en ledig plats på uteserveringarna. Sommaren är hääÄÄÄääÄÄR.



På kvällen drog jag, grabbhalvan & co till Fasching för hans brors spelning. Där har ni nån som kan lira gitarr! ...nästan som jag... Efter det blev det en nattbio där vi kollade på Scre4m. Haaha, fy fan vad den sög, men man måste ju se den. Det var som Scary Movie, dom drev med sig själva.



Igår var det ganska lugnt. Tog en lång frukost på några timmar med gamla vännen Sanna. Det var jättemysigt och det känns jättekul att vi börjat ta upp kontakten igen. Sen bjöds det på grillad oxfilé hemma hos grabbhalvan. Habbaa habba, oxfilé är lyx för en fattiglapp som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0