En vårsöndag

Jag har varit en rätt duktig slapptask dom senaste veckorna. Några hekto här och där runt magen, tuttarna och röven kan väl inte skada. Eller? Det som lyckats slinka ner i mig är mest skräpmat, bakelser och godis. Och jag har en person att skylla på, inte mig själv iallafall. Visst blir livet lite, lite lättare när man kan lägga skulden på någon annan? Jag ska inte vara så dum och avslöja vem, även om jag först tänkte lägga ut både namn och bild.

Jag längtar tills nästa vecka börjar. Imorgon ska jag ut och springa. Som fan att jag ska springa. Tisdag, onsdag och torsdag dansar jag och undervisar. Sen på fredag ska jag försöka släpa med mig nöten Annie (eller om hon tokdissar så ska min syster gå i vilket fall som helst) på house. WALLAINSHALLA!


La töntas


Den här bilden har inget med inlägget att göra, den är bara lite rolig för det ser ut som jag har en gigantisk finne eller en minipuckel på ryggen. Haha. Det är en bikiniknut. Och jag letar efter en katt.

Nu ska jag åka och provsitta min kompis Anders nya soffa och bli bjuden på kaffe. En alldeles förträfflig söndagssyssla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0