Fredagskvällen

Woaah, den här dagen kommer bli lång. Men det känns inte som att det gör så mycket. När jag gick hem imorse kände jag mig som en miserabel kossa med ett överkört ansikte. Men då kom jag på att solen stekte och det kunde ha varit mycket värre. 
Kvällen igår var minst sagt rolig. Lisa bjöd på middag och skumpa. Vi gjorde våra egna pizzor och körde ölspelet med skumpa. Jag var nog fantastiskt bra på ölspelet eller så sög de andra, för mitt glas var nästan lika fullt hela tiden under spelets gång. 
Under hela natten har jag haft sån jäkla jobbig astma. Som vägrade att ge sig. Sömn var ju bara att glömma... Så nu sitter jag här, hinkar kaffe och letar efter energi för att åka till jobbet. 


Ida och Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0