Tekniskt handikappad

Det gick ju så där lagom bra att skriva från mobilen igår. Jag satt på tåget och ville skriva om en smått läskig man som satte sig mittemot mig även fast hela vagnen var tom. Och jag är medveten om att det låter väldigt svenskt av mig, men det var obehagligt. Han kunde inte sluta stirra och kollade på allt jag gjorde. Psykoblick, jag lovar! Därför ville jag skriva och hinta med det utifallatt han skulle röva bort mig. Eller så. Efter några minuter försvann han snabbt som satan.

Jag hade träffat Jesper inne i stan, ätit och snackat jobb och blajja. Vi drog förbi ett Google-event snabbt och jag kan lova att jag kunde inte ha känt mig mer felplacerad om jag gått in och minglat loss. Men jag längtar till det vi ska göra kommer dra igång!

Nu blir det jobb. Slutar halv åtta och åker direkt till min vän Lisa som bjuder på middag. Hare gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0