Högklackade sneakers från Diesel

Vi klev upp lite tidigare än vad vi annars hade behövt innan jobbet idag och drog ut på en joggingtur. Gah, tja, jag har ju tappat rätt lite kondition. Att dansa innebär ju en helt annan andning.
Det måste ha varit två år sen som jag sprang utomhus, gymmet räknas inte. Men det blev några km iallafall! Nu ska vi försöka komma igång och springa några mornar i veckan. Jag och Micke alltså.
Jag har hamnat i gullegull-träsket. Om man kan säga så... Det är första natten på nån vecka nu som jag ska sova själv. Kan jag säga redan nu, så här tidigt, att det känns skumt?

Jag skulle ha dansat nu efter jobbet men jag fick sån hemsk huvudvärk och den verkar inte vilja släppa heller. Nu sitter jag hemma i soffan, med morötter, kesella och banan framför Desperate Housewives som jag aldrig har lyckats följa. Jogga och undervisa får det bli imorgon iallafall.


Dessa goingar köpte jag igår. Jag är mer för sneakers men tycker att högklackat är gött, så varför inte köpa allt i ett? Bilden ger dom inte rättvisa, dom är riktigt coola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0