Ensamstående 6 barnsmamma ångest

Till den som minns vad som hände igår kväll och natt; hör av dig!
Näe, riktigt så vilt kanske det inte var. Men jag tål inte sprit. Jag brukar hålla mig till vin för det kan jag tycka är gott. Jag och Anders var på inflyttningsfest hos hans bror igår och där fick jag två drinkar. Två drinkar. Det small ju till som en jävla käftsmäll. Jag hade riktigt tur att jag hade vänner och Micke där. Jag får fortfarande inte ihop det.
Men nu vet jag vad som gäller hädanefter. Ensamstående 6-barnsmamma ångest, som Anders skulle sagt.



Nu blir det en snabb dusch och råborstning av tänderna, sen sova som aldrig förr. Upp och jobba imorn, sen till Ikea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0